MB “Šnekorius” įmonės kodas 305644646 (toliau – „VYKDYTOJAS“), ir Asmuo įsigijęs paslaugas (toliau – „UŽSAKOVAS“).
VYKDYTOJAS ir UŽSAKOVAS toliau kartu vadinami „Šalimis“, o atskirai – „Šalimi“:
1. Sąlygų esmė
1.1 VYKDYTOJAS įsipareigoja Sąlygose nustatyta tvarka ir terminais suteikti paslaugas, kurios nurodytos šiame Portale, arba užsakymuose įvykdytuose asmeniškai (toliau – „Paslaugos“), o UŽSAKOVAS sąlygose nustatyta tvarka įsipareigoja už tinkamai suteiktas Paslaugas sumokėti.
1.2 Paslaugų suteikimo terminai ir kitos sąlygos nustatomos Portalo Užsakymo formoje (toliau – „Užsakymas“) ir UŽSAKOVO patvirtinamos jas apmokėjus.
2. Šalių teisės ir pareigos
2.1 VYKDYTOJAS įsipareigoja:
2.1.1 Gauti visus leidimus ar sutikimus, būtinus vykdant šias Paslaugas, užtikrinti, kad Paslaugos, kurios yra Šalių suderintos, būtų atliktos laiku, kokybiškai ir nepažeidžiant trečiųjų šalių autorinių teisių;
2.1.2 UŽSAKOVO reikalavimu pranešinėti jam visą informaciją apie Sąlygų vykdymo procesą;
2.1.3 UŽSAKOVO reikalavimu jam pateiktą informaciją, skirtą Paslaugų teikimui laikyti konfidencialia informacija ir neperduoti jos jokiai trečiai šaliai be UŽSAKOVO raštiško sutikimo;
2.1.4 Informuoti UŽSAKOVĄ apie visas aplinkybes, kurios priklauso nuo UŽSAKOVO ir kurios VYKDYTOJUI būtinos, siekiant tinkamai suteikti Paslaugas;
2.1.5 Vykdyti kitas prievoles, numatytas šiose Sąlygose bei Užsakyme.
2.2 UŽSAKOVAS įsipareigoja:
2.2.1 Sumokėti VYKDYTOJUI Užsakyme nustatyta tvarka už tinkamai pagal Sąlygų reikalavimus suteiktas paslaugas;
2.2.2 Pateikti VYKDYTOJUI visą informaciją, reikalingą Paslaugų teikimui, taip pat užtikrinti, kad ši informacija (duomenys) būtų teisinga ir nepažeidžianti trečiųjų šalių autorinių teisių. Teisinga laikoma informacija (duomenys), kurios teisingumą galima pagrįsti jos pateikimo momentu;
2.2.3 Priimti VYKDYTOJO tinkamai pagal Sąlygose ir teisės aktų reikalavimus suteiktas Paslaugas;
2.2.4 Vykdyti kitas prievoles, numatytas šiose Sąlygose bei Užsakyme.
2.3 Jeigu viena iš Šalių pradėjus teikti Paslaugas nori daryti pakeitimus dėl Paslaugų teikimo tvarkos ir/ar Paslaugų apimties ir/ar reikalavimų Paslaugų suteikimui, Paslaugų suteikimo terminų ar kitus Sąlygų pakeitimus, tokie pakeitimai gali būti įgyvendinami tik Šalims iš anksto sudarius papildomą susitarimą dėl jų.
3. Paslaugų kaina ir atsiskaitymo tvarka
3.1 Paslaugų kaina yra nustatyta Užsakyme arba pagal bendrą šalių susitarimą.
3.2 Jei Užsakyme nebus nustatyta kitaip, į patvirtintą užsakytų Paslaugų kainą, įeis visos VYKDYTOJO išlaidos skirtos Paslaugų suteikimui ir susijusios su Paslaugų suteikimu, įskaitant, bet neapsiribojant, paslaugų teikimo organizavimo, kūrybinių sprendimų parengimo, naudojamų medžiagų, trečiųjų asmenų paslaugų kainą ir kitas su Paslaugų suteikimu susijusias išlaidas.
3.3 Po Paslaugų Užsakymo ir Paslaugų suteikimo UŽSAKOVUI, UŽSAKOVAS įsipareigoja nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas apmokėti Paslaugų kainą Portale nurodytais apmokėjimo būdais, arba kitu būdu Šalims susitarus.
3.4 Po Paslaugų Užsakymo – Paslaugų suteikimo, VYKDYTOJAS įsipareigoja pateikti UŽSAKOVUI sąskaitą faktūrą, per 5 (penkias) darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos, jeigu Šalys nesusitaria kitaip.
3.5 Jei VYKDYTOJUI mokamas avansas, tai nurodoma Užsakyme arba Sąlygose. Jeigu VYKDYTOJUI mokamas avansas, jis įskaitomas į Paslaugų kainą.
4. Šalių atsakomybė
4.1 UŽSAKOVUI neapmokėjus Užsakymo laiku, VYKDYTOJUI pareikalavus jis privalo mokėti 0,02% (dviejų šimtųjų procentų) dydžio delspinigius nuo neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigių sumokėjimas neatleidžia UŽSAKOVO nuo neapmokėto Užsakymo apmokėjimo. VYKDYTOJAS turi teisę skolos išieškojimą perduoti pasirinktam trečiajam asmeniui. UŽSAKOVAS sutinka ir besaligiškai įsipareigoja apmokėti visas VYKDYTOJO patirtas išlaidas, susijusias su skolos pagal šias Sąlygas ikiteisminiu ar teisminiu išieškojimu.
4.2 VYKDYTOJAS neatsako už atliktų Paslaugų kokybę tuo atveju, jeigu UŽSAKOVAS pateikė VYKDYTOJUI netinkamas arba vėlavo pateikti Šalių sutartas medžiagas, informaciją ar dokumentus, reikalingus Sąlygų vykdymui.
4.3 Šalis, vykdydama savo įsipareigojimus pagal šias Sąlygas ir pažeidusi Lietuvos Respublikoje galiojančius norminių teisės aktų reikalavimus, savarankiškai atsako prieš atitinkamas valstybės institucijas ar ūkio subjektus.
5. Nenugalima jėga (Force majeure)
5.1 Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės už šiose Sąlygose numatytų sąlygų neįvykdymą, jeigu tokios Paslaugos sąlygos nebuvo vykdomos dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių ir nenugalimos jėgos aplinkybės atsirado iki tų sąlygų įvykdymo termino suėjimo. Šalių atleidimo nuo atsakomybės dėl Sąlyginių įsipareigojimų nevykdymo dėl Nenugalimos jėgos aplinkybių klausimai sprendžiami, remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu. Force majeure aplinkybių paveikta Šalis privalo apie tai pranešti kitai Šaliai nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 5 (penkias) kalendorines dienas po to, kai atsirado tokios aplinkybės, ir informuoti apie jų poveikį Sąlygų vykdymui. Force majeure atveju VYKDYTOJAS, jei būtina, sustabdo paslaugų teikimą ir jų baigimo laikas turi būti atitinkamai pratęstas, kol tų aplinkybių nebeliks.
6. Sąlygų galiojimas, pakeitimas, nutraukimas
6.1 Sąlygos įsigalioja Užsakymo pateikimo ir apmokėjimo dieną ir galioja iki visiško šalių tarpusavio įsipareigojimų pagal šias Sąlygas įvykdymo.
6.2 Kiekviena Šalis gali vienašališkai ne teismo tvarka nutraukti Užsakyma ar paslaugas apie tai informavusi kitą Šalį prieš 7 (septynias) kalendorines dienas raštu. Visi iki Sąlygų nutraukimo pradėti vykdyti įsipareigojimai turi būti užbaigti ir už juos turi būti atsiskaityta. Šalys, nutraukdamos Užsakymą ir Paslaugų teikimą, gali susitarti ir kitaip.
6.3 UŽSAKOVAS turi teisę vienašališkai, nesikreipdamas į teismą nutrauki Užsakymą ir atsisakyti Paslaugų ir reikalauti atlyginti patirtus tiesioginius nuostolius, jei dėl VYKDYTOJO kaltės laiku nepradedamos teikti Paslaugos, arba Paslaugos teikiamos pažeidžiant nustatytus terminus, arba Paslaugos teikiamos nekokybiškai ar ne pagal Sąlygų reikalavimus ir toks kokybės pažeidimas nepašalinamas per protingą terminą. Kitais Užsakymo ir Paslaugų nutraukimo atvejais, VYKDYTOJAS turi teisę reikalauti UŽSAKOVO atlyginti patirtus finansinius nuostolius.
6.4 Sąlygos gali būti pakeistos ar papildytos atskiru rašytiniu abiejų Šalių pasirašytu susitarimu.
7. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka
7.1. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties:
7.1.1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Kalbuvokiskai.lt. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.
7.1.2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Kalbuvokiskai.lt praneša vienu iš šių būdų: užpildydamas pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu info@kalbuvokiskai.lt. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Kalbuvokiskai.lt nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą bei informuoja Pardavėją.
7.2. Pardavėjo Kalbuvokiskai.lt paslaugoms taikoma papildoma pinigų grąžinimo garantija
7.2.1. Praėjus 14 (keturiolikai), tačiau nepraėjus 30 (trisdešimties) dienų terminui nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos, Pirkėjas turi teisę pasinaudoti papildoma Pardavėjo Kalbuvokiskai.lt Pirkėjui suteikiama pinigų grąžinimo garantija, jei visos grąžinamos prekės yra su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote, vienkartinė prekių pakuotė nėra pažeista, t.y. prekės nepraradusios tokios išvaizdos, kokia buvo parduotos
7.2.2. Apie ketinimą pasinaudoti šia garantija, Pirkėjas privalo pranešti per 30 (trisdešimties) dienų terminą, skaičiuojamą nuo paslaugos įsigijimo dienos. Pranešimas siunčiamas el. paštu info@kalbuvokiskai.lt, pranešime privaloma nurodyti grąžinamas paslaugas.
7.2.3. Jei pranešama per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos, taikomos Taisyklių 7.1 punkto nuostatos.
7.2.4. Jei pranešama pasibaigus 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų laikotarpiui, tačiau ne vėliau kaip per 30 (trisdešimties) dienų terminą nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos, Pirkėjui tenka visos su prekės grąžinimu susijusios išlaidos ir rizika. Visais atvejais prekė privalo būti grąžinta Pardavėjui Kalbuvokiskai.lt nepasibaigus šios garantijos laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.
7.2.5. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes atsiųsdamas jas Kalbuvokiskai.lt elektroninės prekybos tinklapyje nurodytais adresais arba atnešdamas jas į Kalbuvokiskai.lt Parduotuves